Friday, October 29, 2010

boring yg amat sgt!!nk balikkkkkkkk!!!!!!!

Lepas abis wat exam Bel 120, ingat nak online ar..tp bila dah online,xtau plak nak wat apa..bukak facebook,xde pe pn..bukak virtual friends,de la skit2 komen ngan mesej,tp still boring..nk bace komik manga,line jap de jap xde..eii..tension btul! balik penang senang..bak kata aswad AF5 "LINE CLEAR!"..huhu..tp sekarang ni kat perlis pun line dah laju..syok ar aku mase balik perlis ari 2..online je..dah maju dah perlis sekarang..haha..

Hmm..nk tggu exam math plak ni..4 ari..fuh!de gak mse utk ku menelaah math 2..harap2 la leh dapat 60 ke atas..amin...lpas math,tggu exam last ni plak..office administration..ni lg lama.5 ari..hmm..ble la nk balik ni..boring sgt..xtau nk wat pe..klau lah bear panda aku 2 leh brcakap and berjalan,mmg aku sembang ngan dia je la..haha..mrepek je aku ni..ntah2 aku yg lari tgk pundhu ckp and berjalan..hhuhuhu..tp pundhu comel sgt!!haha..xlari kot..ni ha gambar dia


No comments:

Post a Comment