Saturday, March 26, 2011

kakak aku khwin..!!

Annyong!!!assalamualaikum..long time no see..hhuhu..besa la busy as usual..hm.nk cter sikit pasal kakak aku yang ketiga tu, dia baru kahwin masa Sabtu lepas.. 19 Mac 2011. Tema dia warna turquoise.
Alang2 nak citer pasal dia..citer skali ar pasal keluarga aku..x pernah citer lagi an??hehehe.. so, please give me an attention okey???hhuhuhu..

mula-mula...
 ni bapak aku..cian dia, nmpak x bermaya :(
nama: ISMAIL MYDIN

ni plak mak aku..
nama: SHAR'IN JOHARI

kakak aku yang first
nama: SUKAINA ISMAIL
umur: RAHSIA (nnti kena marah..huhu)

kakak aku yang kedua
nama: NURUL HIDAH ISMAIL
umur: 27 thun

 ni kakak aku yang ketiga..yg kawin 2..
nama: SUHAIZA ISMAIL
umur: 23 thun

 ni kalau x kenal, mmg nk kena la kn??huhu..ni aku,yg bongsu



kami 4 bradik..

muka kami 4 beradik ni macam budak2 kan..wlaupun umur dh tua..hahah..nk tau rhsia, sila tnya mak aku ye..dia awet muda tau, haha..ramai panggil dia kakak, bukan mak cik..huhu. mak..mak..hmmm

 kak ana ngan suami dia..abg salleh
dorg pun baru kawin je..thun lepas, 25 Dec 2010

 ni yang baru kawin la..suami nama fauzi aka abg pojie..huhu
 bagus2!! buat kerja 2 naa.. aku tgkap gmbar je and sometimes bg bunga telur

 ololo.. jgn tercekik sudah..

 ni bilik yg di hias utk dorg..

kek utk dorg..nsb bek sdap..huhu

ok..thats all.hehe..mlas nk type dh..bye!! wassalam

1 comment: